kids

Nu har man haft lite danslek med en massa barn och så har jag själv dansat balett. Vi är så duktiga! Ambegösa elever so flitigt gör sin läxa på sin fredagskväll ;)
Snart är det mat och det ska bli så underbart, är så sjukt hungrig!
I morgon är det lite annat trevligt som sker, så ska försöka lägga mig tidigt så att jag orkar upp :)
Först ska jag på Workshop för Irina Solovyova, jag har gått balett med henne för ett par år sedan och hon gick ut folkuniversitetets gymnasium för ett år sedan. Nu går hon på DiAmbra som är en helt grym dans skola i Stockholm.
Det ska bli så kul!
Sen har jag ju mina balettbarn. Kan berätta mer om vad som händer på kvällen i morgon.
(har ej tagit denna bild, men de var så söta.. <3)
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0