l.a.a.v.e.

Hej, har haft en katastofal morgon! Usch, Har haft min provatlektion med Marelene nu, och total black out! Det funkar bara inte att ha balett själv (ingen att tjuv kika på ibland ;)) efter ca 10 timmar på ett tåg utan sömn efter ett lov ddär man har tänkt på allt annat utan dans! Suck säger jag bara, det här var ju bara skrattretande, den gången jag ska göra som bäst ifrån mig då vill ingenting funka.
Men nu ska jag släppa det, är på bra humör trotts allt och har bestämt mig för att förtränga denna lektion ;)
Nu ska jag kasta mig in i duschen, sen hade jag tänkt att dra mig och eventuellt dansa lite, annars så blir det plugg och så blir det förhoppningsvis lite mys med några vänner :) <3
Saknar faktiskt snön, renskinnen, den varma chokladen, alla små söta fjäll lämlar, pappa och allt lite, men man tackar inte häller nej till stekande sol, så länge det finns solkräm ;)

Det vimlade av en massa fjäll lämlar i Åre, jättesöta :p hihi
Puss puss <3



Kommentarer
Postat av: Pablo Nutti

Härlig att allt är bra med dig :)



Jo det är toppen här.Varför jag börjar blogga var efter att jag hade flyttat, så var det ett himla tjat om jag skulle blogga... för dom ville se hur jag hade här nere i Hälsingland ^^

Så då blev det till och blogga.

2011-04-25 @ 15:09:55
URL: http://pabbeawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0