Lördag

Tjohej på er, sitter och har fixat i ordning mig lite inför kvällen. Det ska först och främst ätas en massa god mat som räkor, sallad och en hel del andra mumsiga saker :p Efter det får vi se vart kvällen leder oss, men det blir nog bra :)
Just nu ser det ut att bli fint väder också, great! :)
För övrigt har jag haft en okej dag, har haft mina balettelever, sen har jag letat pippifilmer som ett tok, och typ sovit och sett på film, behövde en lugn dag kände jag, har inte tid med det så ofta, och den här veckan känds det som att det har varit extra mycket, men så känns det iuförsig typ varje vecka ;)
puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Pablo Nutti

Åh härligt det lät med räkor och sallad ^^

Pippi filmer? Hmm inte dumt det heller ;-)

2011-05-01 @ 12:10:06
URL: http://pabbeawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0