Onsdag

Hej på er. I dag är det onsdag och det innebär denna vecka att jag måste panik koreografera i dag, då jag ska till Åre i kväll. Det ska bli kul, men jag måste medge att jag inte är superpepp på att åka skidor, men det kommer väl när jag väl är där. ;) Plus att vi ska göra en massa andra roliga saker där, vi ska bada, gå på spa, äta god mat och lite så. Så då får jag inviga min nya bikini, är helt lycklig, har faktiskt hittat en som jag trivs i, det händer inte allt för ofta, bikinis är inte min grej..
Men nu ska jag mysa lite framför tvn tills stan öppnar, då ska jag fixa lite saker, och sen ska det dansas :p
puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Fin header.

2011-04-20 @ 08:53:26
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0