Så mycket liv

God morgon på er denna soliga dag. Känner mig helt lycklig, har lixom någon sorts härlig vår/Sommarkänsla eller lyckorus eller vad man ska kalla det. Underbart härligt! :p
I dag kommer det att bli en bra dag, det känns så och då kommer det att bli det. I dag ska jag hinna med att luncha med mamma på stan, jag ska till Fu och dansa, har en massa idéer till mitt solo så det här känns asbra! Sen ska kah hinna med att träffa Klara och mysa lite med henne, tror att vi skulle gå och äta glass, och sen sa jag hinna att möta yttligare en kompis, men jag lyckas nog pussla ihop det här! ;)
haha, men jag måste nog börja nu, så puss och hej, nu ska jag springa iväg och dana, jag kanske kan berätta mer om det ikväll :p
Puss och kram på er, ha en underbar dag ute i solen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0