Sparkling

hej hopp på er!
Känner att mina uppdateringar inte har varit på topp då jag har varit lite på vift.. ;)
Men nu sitter jag här och de andra spelar monopol, jag sitter och tittar på, är för dålig förlorare.. ;) haha (y) Nejvars
Har haft en mysig dag, vi har varit och åkt lite i backen, och så åt vi lite på en restaurang i backen, så underbart 16 grader varmt och så åkte jag slalom i linne, underbart! har dock blivit röd.. :( har enröd rand i pannan efter att jag var lite slarvig med att smörja in hela ansiktet med solkräm... Sen var vi och hälsade på ett par bekanta i ett sameviste och hälsa lite på deras renar. Efter det drog vi oss mot hotellet där vi nu har badat lite och käkat lite påskgodis :p
Jag måste erkänna att jag fick en jobbig känsla uppe i liften i dag, jag och ett par vänner såg för ett par veckor sedan en film som hette frozen som handlar om att de fastnar uppe i en skidlift och typ dör, och när liften stannade i dag så fick jag precis samma känsla i kroppen som när liften i filmen stanna, haha och sen så berättade jag om filmen för lift och höjdrädda mamma, hon fick typ panik, hihihihi.. xD
Men hoppas att alla har det toppenbra! och en liten hälsning till mina fina vänner i Linköping att jag saknar er! <3
Puss :*
Jag blev lite förföljd av denna ren i dag.. haha, jag tog 2 steg, han tog 2 steg, jag stanna, han stanna osv.. ;)
Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Pablo Nutti

Haha det lät, och fastna i liften usch.. skulle ha fått panik... :S



Det är en fin blogg du har Liv, hoppas allt är bra med dig? //Pablo Nutti

2011-04-25 @ 10:40:56
URL: http://pabbeawesome.blogg.se/
Postat av: Maja

nej men vilken söting

2011-04-25 @ 11:02:39
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

fin ren :P

2011-04-25 @ 11:28:43
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Emily

Söötis :)

2011-04-25 @ 11:45:53
URL: http://syntheticdarkness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0