Tack för att ni vänta

I am back! Nej men behövde bara lite tid för ta mig upp på spåret igen om jag säger så. Men i dag så känns bara allt så himla bra! Det känns lite som att jag har ett liv igen, och framför allt, jag kan hantera det.. ;)
Har stortsädat mitt rum just, och så är jag nyduschad och fixad, känns riktigt bra. Skull va riktigt kul att ta hit lite folk och bara mysa ikväll men vet inte riktigt till vem jag ska höra av mig, ingen har väl kanske tid på så här kort varsel.. men annars så tror jag att det bär av till Fu i kväll och dansa :p måste fixa ett solo till nästa helg. Jag har valt en låt och börjat och så vet jag typ hur jag vill ha det, så det är "bara" att börja koreografera :)
Nu ska jag gå och göra en milkshake och sen blir det väl nåt som händer. Antingen dans, eller mys, eller plugg, eller kvällsfika på stan med mamma :p
riktigt bra låt! Mike Posner – Cooler Than Me - Single Mix
puss och puss <3

Kommentarer
Postat av: nils-mikael

Vad fin du är Liv! Saknar dig :) kram <3

2011-04-02 @ 18:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0