Torsdag

Känner att det var ett tag sen jag skrev.. men jag har inte riktigt tid just nu känner jag. Ska komma igång ordentligt snart, men jag har så mycket in för baletten och skolan och allt är ganska mycket så jag har helt enkelt inte haft tid..
Men snart så, vänta bara lite till.. ;)
Ska straxt till skolan, men vill inte, sängen lockar alldeles för mycket.. ;) Är så slut efter gårdagen, lyckedes räkna ut att jag tränade sju intensiva timmar i går, inte konstigt om jag är trött, men inte i sträck då, för då hade jag inte gått till skolan i dag.. ;)
Nej men först 1,5 h jazz, sen 1,5 h modern, sen gym en tilla, sen balett 1,5 h, och sen street 1,5 h... :s
Nästa termin får inte mina onsdagar se ut så här, jag orkar bara inte.. usch.
Men nu s´måste jag gå och packa igop mig lite inför skolan, och gissa vad som är först på schemat, jo dans! ;) Modernt med frida..
En härlig låt: CSS – Move<3
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0