Fredag

Godmorgon.
Har ätit lite och håller på att fixa mig lite, mitt rum känns så bra efter min fina fönster och spegeltvättning här i går. Jag har fem 2,5 meters höga skåp i mitt rum med spegeldörrar så om de är smutsiga är hela rummet ofräscht, men nu när de är rena så är hela rummet tur fint som helst.. ;) känns asbra! Hade ju lite hemma spa i år också så de hjälper ju helt klart till med fräsch hets känslan.
Satt i går och letade lite musik till den här terminens tema som vi har i skolan. I år så ska vi skapa en karaktär sedan ska vi göra ett 5 min solo utifrån den och visa upp på Sagateatern. och jag hittade en massa passande musik i går som Royksopp – Eple (Original Edit) tycker att den är helt underbar och tror att jag ska ta den till halva solot i alla fall då ena halvan ska vara väldigt glad, en bit ska vara ironiskt glad och sen så ska den inte vara glad als... ;)
Det blir nog bra. Hade tänkt att försöka koreografera lite i dag..
Kommer hem sent, har mina barn efter skolan och sen ska jag dansa lite balett med Alexandra och Elisabeth, så som en fredag i mitt liv ska va.. ;)
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0