Söndag

God morgon, vaknade just och sitter här lite morgon trött så där.. Hade en så himlades bra dag i går! Veronica är ju bara för bra ibland! <3
Sen var vi ju och tittade på Benjamin, det var riktigt bra! Visste faktiskt inte att han skrev egen musik så där men det var så himla bra. Gilla gilla! Det var dock lite jobbigr att jag och Veronica var så himla trötta när vi kom till Benjamins show, vilket inte var så konstigt...
I eftermiddag ska det dansas lite balett och innan dess hade jag tänkt att försöka pricka av något av de måsten som jag har,
Under lovet måste jag ha sytt en till liten tyllkjol, fixa idrottsuppgiften, träna på alla balettövningar och hitta både dvd skivan och cdskiva till baletten ;) och så måste jag koreografera lite på mitt solo, sen är det ju också den där jobbiga engelskan "/
Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0