Sunshine

Hej, sitter och funderar på vad an ska börja med.. ;) Typ världens bästa Alexandra har bränt en ny dvd och skiva till mig inför balett testet, å ska gå och hämta den senare, klanten liv lyckades tappa bort båda...
Efter det hade jag tänkt att antingen cykla ut till Ikano och köpa en sådan där grej så att man kan fylla på med kolsyra i sodastreamen.. sen hade jag tänkt att dra mig emot ett trevligt litet ställe som kallas för Fu och koreografera fram till tre tiden så det bär av till min kära sjukgymnast, han har gjort så att jag kan dansa smärtfritt så ja han är min kära sjukgymnast.. ;)
Åh det är så underbart väder ute i dag! Man vill bara ut och vräka i sig en massa glass och bara njuta av solen :p
soliga mornar
Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Nils-Mikael

Kul att du fått hjälp :) Synd du bor så långt bort :C Annars hade jag kommit och hälsat på. Skulle vilja se dig i din "rätta" omgivning på scen för dansuppvisning. Hoppas att allting är bra med dig! Kram <3

2011-04-18 @ 15:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0