17 år

Funderar på att göra om lite, skaffa en ny blogg med ett specifikt tema och satsa på att lägga ut mer bilder och kanske skriva lite om dans och mindre om mig, bara en tanke...
Tycker att det är kul att skriva här, bara det att jag inte har haft tid alls den här sommaren eller i slutet av förra terminen, det kanske kommer bli ännu mer så nu i tvåan, vet inte...
Ha en bra sommar, en av de bästa faktiskt, har precis också anmält mig till ett dansläger i slutet av sommaren, det blir bra. I morgon ska jag fara iväg till några kompisar och slöjda, ska bli riktigt kul, om det blir nåt fint av det hela kanske jag lägger upp det här sen.. :)
Var på pdol/pite dansar och ler med världens bästa tjej, Maria, och då var vi och titta på Veronica Maggio, lyckades till och med att få ett par bilder i allt stohej... ;)
men god natt i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0