du är välkommen in tills dörren är stängd

Hej hallå på er, sittr och funderar hur jag ska göra, vill skaffa en ny design på den här bloggen men är inte så bra på den teckniska biten, annars har jag en hel del ideer osv, men inte så lätt om man inte vet hur man gör... ;)
Har just kommit hem i från baletten, set var riktigt kul. Vi dansade till Tchaikovsky – The Nutcracker - Waltz Of The Flowers men det var så varmt som en bastu i dansstudion, trodde att jag skulle torka ut helt! För övrigt har jag haft en bra helg, treorna skulle ju ha nollat våra ettor i fredags, men det rehnade så mycket så det tar det nästa vecka i stället, men kan inte då för då ska jag på flyttfest hos en kompis som ska dra till frankrike :'( snyft <3
I går var det linköpings stadsfest, den var jag och kolla in lite, det var en helt ok kväll! ;)
Ska straxt hoppa in i duschen och sen ska man väl plugga lite Engelska, jobbigt att vi redan har börjat få läxor.. ;)
Lite bilder från i går
September
Petter
¨
Sockervadd
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0