för att jag inte vill va som dig

Vet inte om jag är konstig som sitter och lyssnar på musik som denna, men jag är helt tagen och uppspelt och allt på samma gång, musiken är lixom i mig, så underbart, blir bara så glad!
Gjorde klart min Macbeth uppgift i natt, känns bra, det blev en stop motion film gjord av söta små lerhäxor, bara på en min men har nåt att visa upp i morgon iaf. ;) bättre än nget (y)
Har bakat lite julgodis också, en omgång till min balettgrupp och en till streeten, det väntas nämligen 2 myskvällar i veckan, och känner att man kanske bör ta med sig något gott.. ;) Så ny är det chokladsmet överallt här hemma, inklusive över hela halva mig typ (y)
Snart ska jag och dansa, och fika, och shoppa lite. Ska ha något i guld och svart på en dansuppvisning och väljer mellan 4 olika toppas, kan inte välja... :o
Puss och kram från mig och min underbara musik ;)
Trentemøller – Evil Dub
SÅ här kan det se ut när Liv gör skolarbeten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0