like a fairy tale

Heej på er. 24.00 åkte jag från konsert och kongress, var kvar och hjälpte till med allt kaos, men det blev bra till sist. åkte hem i månljuset medan jag hörde domkyrkan slå sina 12 slag och fick för mig för en sekund att jag var i en liten saga, kanske i nötknäpparen. Åh vad underbart kul det har varit och har kommit alla så mycket närmare, detta gjorde ju mitt år om man kan säga så, och mina fantastiska små bagare <3
Spola fram till 11 minuter, ett nummer med en massa barn och en lite längre tjej i rutig mössa, det ar jag... ;)
klipp från östnytt
http://svtplay.se/v/2627637/ostnytt/2_12_19_15
Bilder från dessa dagar kommer kanske i morgon, för nu sk jag sova, för i morgon ska jag upp och jobba, sista gången med mina elever, sk bli grymt mysigt och kul, hoppas jag inte är en sombie helt och hållet bara... ;)
Måste säga att jag älskar er mina balett tjejer så grymt mycket, är helt fylld av en massa kärlek efter dessa dagar, tack! <3
Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0