mycket på gång

Hej hopp, sitter på Bibblan och njuter av att ha lite internet... måste fixa den där jäkla internetmodulen innan jag blir lite smått tokig...
Gick bra på baletten i dag i alla fall, repade lite med scenkläder också. I morgon gäller det, samling klockan nio på konsert och kongress, komer va helt död, orkar inte gå upp tidigt!
men Ska bli en kul dag iaf, först rep på förmiddan, sen lunch mys på stan med mina fina tjejer, efter detta vid tre är det föreställning som gäller, ska bli kul! Aldeles lagom så där. Sen är det väl till att titta på lite tillställning på borggården som vanligt med mamma vid sextiden. Och som avslut på detta år lite festligheter med lite trevliga människor. Ska bli ett riktigt bra avslut på detta år, kommer hinna med de bäste sakerna jag vet under en och samma dag typ, känns så bra! Jättepepp, har hunnit schoppa allt inför i morgon klart nu också, ska bara laga lite scenkläder och försöka läga mig tidigr, sen blir det komplett! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0