Trigger point

Sak åka iväg på baletten aldeles straxt, men ska inte va kvar hela lektionen, måste åka hem och plugga, har lite mindre panik, No:n ska va inne i morgon, och är låååånga vägar ifrån klar. (y)
Har varit och fikat lite med Julia i dag, det var mysigt!
I går var jag och klassen och titta på Helena Frenzéns föreställning "trigger point", vet inte riktigt vad jag ska säga och tycka, den var bra, men lite lång, vet inte, har väldigt delade åsikter om både henne och showen, hennes attityd var inte riktigt min stil, det känndes som att hon var "så mycket bättre" än oss andra.
Kär är en liten bit av det jag var och titta på i går :)
Puss och kram! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0