Härligt!

hej hopp, jag har haft en mycket underbart bra dag, en riktigt sportlovs dag! :D
vid typ halv tolv hoppade jag på en buss hem till Klara för att njuta av det fina vädret med henne :p
Vi bestämde oss ganska så snart efter att jag hade kommit dit att vi skulle dra ut med skotern till en as bra "pulka grop". Vi tog med oss lite äggmackor och lite varm saft, sen bar vi oss ut på lite äventyr.. ;) Efter att typ ha övat sex ställningar på tefatet så fick lilla Liv get wild med skotern, UNDERBART! Så länge sen jag både åkte och körde skoter.. hihi underbar känsla! :p vi gjorde upp en fin liten bana och så tävlade vi vem som tog sig runt den snabbast med skotern snabbast, Klara vann med 1,55 mot mig med 2.06.. "/
riktigt kul! :D <3
hihi, Klara körde av en liten gran som ville med oss hem.. ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0