Kids <3

Hemma eftter en fullspäckad dag :) Det har gått ganska så bra för mig och min hals, greit, jag har haft ont, men som tur var så tappade jag inte rösten under mina lektioner i dag :p De var så himla söta i dag, jag vet att de typ säger så här till alla fröknar, men fick en gruppkram i dag av alla mina 4-åringar och så sa de "du är världens bästa dansfröken Liv" hihi, jag blev så glad, och efter de så var de så duktiga, och de typ dog av glädje när jag sa att de skulle få dansa med sjalar.. hihi :p
Nu skulle jag igentligen ha varit på fest i Motala, men är typ sjuk och mamma mutade mig med att stanna hemma + att jag missade bussen... ;) hehe men ganska så skönt ska ha 4 barndansgrupper i morgon också så är skönt att bara ta det lungt. Så nu ska jag och mamma gå och handla mat och hyra film och förhoppningsvis köpa lite ben & Jerry glass :D
Och vill bara säga det, att mina fina bakverk gör succe.. ;) hihi fina är de iaf, så stolt! ;)
Puss och hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0