longing to the days when you want to try

Nämen usch vad tråkigt, ingen sol ute! "/ jaja, jag är vaken och pigg i allafall.. :p
Har sett på en sån vacker film nu på morgonen, vill till Jokkmokk saknar fjällen och allt! Men jag kan ha det bra här med, men vill ut, känner att jag behöver lite sånt för att hålla mig vid liv i bland.
Men straxt ska jag iväg på ett spinning pass och sen hade jag tänkt att fara iväg och antingen dansa, har lite idéer till en koreografi eller så funderar jag på att ta en buss ut till Ikea, vill köpa lite ramar och en till hylla..
Men vet inte, inget bestämt ännu..är på lite flum och bus humör så det vore så kul att träffa på lite folk och hitta på något kul :D hihi Är på lite laserdome humör, eller kanske bowling, eller typ att fara ut och åka pulka eller något. eller vad som helst, är inte så kräsen vill bara skratta lite med någon ;)
Oren Lavie – Her Morning Elegance
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0