Rödare?

Sitter och peppar dagen med Te och halstabletter.. ;) hihi, ska vara vikarie för Cajsas grupper i dag på barndansen så har alltså 4 lektioner att hålla  i dag. Känner att jag inte är så extremt förberädd så jag känner att jag bör traska iväg dit och planera lite. Vill fota lite i dag också, men vi får se om det kommer att hinnas med :)
Är väldigt danssugen själv, vill och dansa något kul!
Sen ska jag fråga er, jag överväger att tona mitt hår och har aldrig gjort det förut, men hade tänkt på att göra det aningen rödare, jag har bokat en tid och allt, men min pappa är lite dum, för att han säger att han kan betala toningen, men om jag inte tonar mitt hår så får jag pengarna + hälften så mycket till... hm, jätte jobbigt dilemma det här! Hjälp!
Lite bilder på mig och mitt hår då... ;)




Nu ska jag iväg och leka flygplan till denna låt... ;) Robyn – Stars 4-Ever
Puss och hej <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gooo for it Liv!!!<3

2011-02-19 @ 12:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0