I take my time

Tjo, har typ sovit hela dan, tror att jag behövde det här.. Är lite piggare nu, så sitter och lyssnar på lite musik och funderar på om man inte ska ta och plugga lite. En mycket bra vän har hittat en mycket bra låt som jag drogar... hihi
Mamma är och handlar mat, så snart ska vi äta och sen blir det lite top model och sen sova igen, för att jag förhoppningsvis ska lyckas ta mig till skolan :p är så enormt danssugen just nu. Skulle ha gått på afrikansk dans i dag men vet inte om jag orkar med det, kanske lika bra att jag tar det lugnt ordentligt..
Sitter och tänker tillbaka lite på mina fina minnen från förra sommaren, och tänker på hur mycket roligare denna kommer att bli.. ;) Du vet nog vem du är men vår julkalender kommer att bli awesome om du fortfarande är på! ;)<3
Måste bara tillägga, ser ni vad jag har lyckats med, har laggt till en till "kategori" utöver min så kallade "bloggrape"... :D
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0