Lördag

Hej hej :)
Det blev varken att jag såg på "salt" eller "knight and days"... Det fick bli "grown ups" i stället, soom jag desutom såg typ 5 min av innan jag somna, så vaknade tidigt och såg den då. :p
Ni ska jag straxt byta om till lite träningskläder och så väntar en ganska så fullspäckad dag!
Mitt schema:
11.15 - 12.15 "dance it" på feelgood
sen ska jag äta lunch och försöka koreografera till mitt solo...
14.00 ska jag koreografera till mina elever med hjälp av Lovisa
15.30 dansrep inför flash mob på cloetta
sen ska jag duscha, och har ingen riktig koll på tid med ska sen på 17 årsfest till Bellla, och någon gång under dan ska jag hinna gå och köpa present också... ;)
En bild jag hitta bland alla cambilder från i går... hihi <3
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0