bra... yes yes!

Hallå! Åh det har varit en ganska så bra dag i dag, så kul att träffa alla igen, pratade dock inte så mycket med nån jag bara gick omkring och kändes in kändes det som. Det var så enormt kul på Jazzen i dag, jag fick bara ett sånt där lyckorus som jag kan få ibland och jag ville bara skratta, hihi så underbart! Men gjorde inte det, de i klassen tycker nog att jag är nog konstig redan.. heh,
Nu ska jag plugga matte, har prov i morgon och det känns inte bra! tänkte försöka hinna gå på ett styrkepass också vid halv sju, och sen springa hem för att inte missa top model vid åtta, om det inte e jag som har missuppfattat... ;)
Min fina klass, hihi :*
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0