Vill spärra dig från all den info du inte ska ha!

Har haft en extremt mysig dag, med en så fin och bra tjej på alla vis! <3
Vi har ätit, pratat, och dansat, så underbart kul! Vi var i dansstudion i flera timmar och koreograferade, den blev riktigt bra! och vi har stora planer för denna koreografi... ;) hihi
Nu ska jag se på en massa vampyrer på TV med mamma och ses sova, ska upp tidigt i morgon och träna och fota innan jag ska och fika på stan mid en trevlig snubbe... ;)
Målade mina naglar i morse också.. :p
Det var lite kul, har köpt en jättetunn nagelpensel med glitter, och små silvriga stenar man kan lägga på naglarna, och så har jag nagelbrickor sen innan, som man kan göra en massa blom mönster med etc.
Fotade lite min fina ros som jag fick på nyårs konderten.. <3
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0