Titut

Bloggar lite fint så har i från Danmark.. har varit i Paris i en vecka och har nu mellanlandat i danmark  ett par dagar med familjen før att gå på legoland..
Kan dock inte sluta tanka på alla mina fina vanner från hela sverige, saknar dem så att det gor ont i mig. Måste traffa er snart, stor fest i Lkpg kom dit! ;) <3 men vanta tills jag ar hemma ;) ¨
Nu ar lilla jag bra trott, har typ inte sovit ordentligt på fem veckor.. ;) haha shit forstår inte att jag klarar av att sitta upp snart (y)
Men det har varit så himla bra sommar hitills! och så ska den fortsatta, legoland ar dock inte riktigt min grej men vad gor man inte for sin lilla bror ;)
men vi hores nasta gång jag får tag i en dator igen ;)
Puss ! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

var gärna med i veckans blogg hos mig och få chansen att bli sedd av 700-1000 unika läsare varje dag!

2011-07-18 @ 12:39:27
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0