Den långa dagen närmar sig sitt slut

Har varit duktig och pluggat en hel del i dag :) Har fixat en massa saker med Non, jag har skrivit klart mitt barndomsminne, jag har förberett mig inför morgondagens svenska lektion, känns mycket bra! Har dock inte hunnit med att blogga så mycket, men jag var och köpte en chai latte förut, det kanske är intressant, satte mig på taket med den och skrev klart mitt barndomsminne till svenskan, riktigt rofyllt att sitta där uppe vid solnedgången och plugga måste jag säga :)
I morgon har jag extremt mycket saker att fixa inför no redovisningen, men inget jag kan göra åt nu, måste fixa overhead pappar.. Så hade tänkt att se sista avsnittet av greys säsong 2 i kväll så jag inte blir distraherad i morgon av att det fins ett avsnitt kvar när jag måste plugga ;)
Puss puss, och god natt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0