I have to wake up

Det blev ingen balett för mig, tänk om man bara kunde paosa livet för en stund och som nu bli frisk och sen playa det igen... gu vad praktiskt det skulle va!
Har sett på 2 bra filmer i dag: Burlesque och Life or something like it. Riktigt bra filmer båda 2 :)
Har inte gjort alt för mycket i dag, har typ legat i min säng. Vet inte hur det blir med skolan i morgon, vi har Jazz och vill inte missa den! Ska till vårdcentralen förhoppningsvis i morgon så att de kan säga om jag ska ignorera det här och bara köra på, eller om jag ska ligga och vila.
Vi kommer säkert att få dansa till någon av låtarna i från Burlesque filmen på Jazzen, de känns som jättemycket Frida (vår jazz lärare)
Various Artists – Burlesque Original Motion Picture Soundtrack
Puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0