I just wanna dance

Har varit och tittat på när mina kompanjoner Elisabeth och Alexandra dansade lite balett, de är så duktiga :) <3
Men vill också dansa! "/ Jag fick rätta till dem lite i stället och föra en massa anteckningar, det är ju också bra, men jag vill dansa!
Vet inte hur jag kommer att göra med skolan i morgon, om jag kommer att klara av en hel dag... Vi får se, hade tänkt att lägga mig ganska så snart, och gå upp tidigt för att se hur det känns då, jag vill men det är ju samtidigt inget kul om jag ska gå omkring och må dåligt.
David Guetta – Who's That Chick ? (feat. Rihanna) [Edit Version]
känner att jag failade lite med min bild som blev så oskarp, får försöka på nytt sen..
mamma är så gullig som lagade så god sjukling (och för er som känner mig, jag stavade inte fel... det är fisksoppa och jag är en sjukling ;) ) soppa åt mig i dag :* <3
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0