just like a balloon

Mår inte så bra i dag. Har jätteont i magen till och ifrån, typiskt att det ska komma nu när jag har så jäkla mycket att göra! Mår typ lite illa också, svårt att förklara lixom "/
Hoppade över baletten i dag igen, och i kväll är det street också, men vet ej hur det ska gå, det är som i går, min ork är helt bortblåst. For omkring lite så där lagom mycket med Emma i en danssal i skolan förut, men nu skulle det inte gå, allt bara tog stopp.
Men känner att jag måste gå på streeten men vet inte hur det kommer att gå, vet inte om jag orkar till skolan i morgon men vill för vi har modern med Frida och ska börja på en ny koreografi<3 suck
Så skönt med denna blogg, man kan klaga hur mycket man vill på allt och det är ingen som säger emot.. ;)
Lite sommar skulle inte sitta så fel just nu..
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0