Känner av våren

Ska springa in i duschen innan Desperate börjar, åh så glad! Säsongs start i kväll. Mår ganska så bra nu, fast har ju inte gjort så mycket i dag.. så svårt att veta hur jag egentligen mår, men glad för i morgon så ska jag till skolan innan jag blir lite smått tokig här hemma, och så har jag street i morgon, och den ska jag gå på vare sig jag får eller inte ;) vet dock inte hur jag gör med baletten "/ ont i magen, hålla in magen, njaa. Men vi får se helt enkelt.
förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera här den senaste tiden, men har ju varit sjuk och har typ bara legat och sovit, men andra ord för det första inge kul att skriva om och så har jag inte orkat skriva. Men nu sitter jag här med lite överenergi så nu blir det förhoppningsvis en massa skrivande med en massa bilder :p
kände att det var en massa vår ute i dag! Ville ut, fick nöja mig med taket, men det var inte så dumt det häller ;)
Måste medge att detta är lite vår för mig! så var ju tvungen att ta fram sopbubblorna hihi 
Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

härliga bilder :)

2011-03-15 @ 22:07:11
URL: http://minimojen.com
Postat av: Veronica

Jättefina bilder liv, älskar den med droppen som hänger ned ;)



Puss!<3

2011-03-17 @ 00:05:29
URL: http://veronicastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0