Kilevippen

Det blev ingen skola för mig i dag, mådde inte så bra i går så kände redan då att det inte var läge för skola i dag..
Men jag har i alla fall försökt att plugga lite, vet inte riktigt hur det har gått men lite är gjort i alla fall. Har sett på lite film också, har sett på Nils Karlsson Pyssling ;) hihi, har en tendens att se på barnfilm när jag är sjuk, inte så svårt att hänga med i och det gör inget om man somnar till den (y)
Men jag mår i alla fall bättre i dag än i går. Vet inte vad det är för skit jag har dragit på mig, det är säkert en blandning av alla virus och skit som mina fyra och femåringar drar med sig till danslektionerna som jag har fått "/
Ska försöka skriva nåt mer sen om är vaken.. ;)
Nu ska jag sova vidare
Men först måste jag bara säga en sak, jag har inte sett på den här filmen sen jag var typ åtta eller något kanske.. och måste medge att de är nästan lite gay.. haha kunde inte sluta tänka på det filmen igenom, de typ badar tillsammans, tar lite på varandra, sjunger om att de aldrig vill skiljas åt osv.. hihi
Puss och hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0