när allt bara tar stopp

Mitt internett och min dator vill inte sammarbeta så det är så jäkla trögt när jag ska blogga, har inte bloggat där av.. ;)
Men jag är så galet trött, jag skulle hjälpa Oliver med hans lägor förut och jag somna på bordet, vaknar av att både maten är klar och allt, och mamma och Oliver står och skrattar åt mig.. -.-
Jag skulle ha gått på afrikansk dans för första gången i dag, + att det är balett, men jag orkar inte, det finns ingen kraft i mig, vet inte vad som har hänt med mig, så jag ska försöka städa mitt rum lite och plugga och se en fim i stället. Så jag hoppar baletten i kväll så jag inte somnar mitt i en pirruett.. ;)
Men jag somnade så sent och vaknade så tidigt, så jag har sovit för lite för att vara pigg, och för mycket för att vara övertrött och flumma rint, jag är i stadiet att jag kan somna om jag nyddar typ vad som hälst i stället.
mitt schema för kvällen ;)
  • städa
  • sova lite
  • plugga
  • duscha
  • sova lite
  • se på film
  • sova seriöst
Tycket att detta är ett bra uppläg (y)
Puss, min dampiga sak här vill inte lägga upp nån bild eller åt mig så det får bli när jag bloggar med mammas dator i stället
Puss på er :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0