...och Erik det blev

Vilken låt tror ni att mina danselever vill dansa till nästa vecka då..? ;)
Jag frågade i går vad mina 6-8 åringar ville ha för musik, de har nämligen en tendens att klaga på min.. ;)
...och de sa förstås melodifestivale, jag svarade att jag inte brukar titta på det så mycket, men de fick mig att lova att jag skulle titta på den i kväll ;)
Vill dock till Stockholm, Romeo & Julia går där just nu som en ny version med en massa dans osv, bland annat Benke i bounce och Jennie som har koreograferat den :p Vill dit! Agnes är där i kväll och denna lilla tjej här framför datorn är mycket avundsjuk! "/
Men jag hoppades på att han "Swinge Fly" skulle vinna :)
Vill seeeee! <3
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0