Tisdag

God morgon, i dag är det tisdag och ska hoppa in i duschen straxt. I kväll är det extrarep men Alexandra och Elsabeth inför baletten i nån timma, det är bra, känner att det behövs!
Varge termin i min skola så har vi ett så kallat tema arbete med dansen, och den här terminen är det tema individ tror jag att det heter, då alla ska skapa en karaktär och utifrån den göra ett solo på fem min. Detta måste jag också försöka hinna börja på den här veckan. Har också ett engelska arbete som ska vara inne på fredag, tycker inte om engelska så mycket, mest för att jag tycker att det är så sårt, men jag försöker. Så det har jag också att treggla med denna vecka.
Men nu måste jag skynda på lite känner jag...
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0