2 souls 1 world

God morgon på er. I går var det ju Barnens dag så var ute med mamma och oliver, sen for jag hem och pluggade lite, men allt avslutades bra iaf, hade en riktigt mysig kväll!
Vet inte hur jag lyckades med att vakna så tidigt, men det är ju trevligt det med.. haha, nu ska jag fara till tannefors och fixa lite med min cykel och sen blir det troligen lite fika på stan med trevligt folk :D
Det ska vist bli riktigt varmt i dag så hoppas på en bra kväll utomhus :p
Sen ska det hinnas med dans och lite plugg, vi har nån jobbig redovisning om en massa koreografer, och då jag var sjuk när de bestämde det så fick jag nån tråkig balettdansör som det typ inte finns nån fakta om.. "/
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0