Shake it

Har hft en asbra dag! Den startade med lite mys med mamma och Oliver, sen bar det iväg på workshop för bästa Ambra Succi, var dock lite trött, men mot slutet var det riktigt kul!
En liten del av ena koreografin som vi fick dansa till, så himla kul det va! jag står med mörk grå byxor och vit/bech tröja längst bort på första raden =D
Trey Songz – Can't Be Friends
Sen på eftermiddan har jag fixat nödvändiga saker, känns bra, och lite annat skoj har hänt, ni kan få veta mer om det nån annan dag när jag har fått med klara besked =D
Nu måste jag nog ta och sova, för det har hänt mycket denna helg och jag vill ju orka med mina tre sista dar i skolan ;)
hihi, sommar snart!! =D
Puss och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0