beautiful as the glittering snow

Åh vill ha vinter med en massa snö nu! Vill kunna använda min mysiga vinterjacka, och jag vill att det ska va vintermarknad! Så himla mysigt, gå upp med lillebror på morgonen och se på julkalendern, och dicka varm choklad.. hihi, det ska bli mysigt!
Ibland kan den här mellan perioden va lite jobbig tycker jag, gillar början av höstan med alla vackra färger och så, men precis där mellan vintern och hösten är inte så kul...
Nu ska jag iväg på bio, vi bestämde oss till sist för att se Johnny English, tror att den kommer va jättekul! Men först ska jag hoppa in i duschen, kom just hem från ett svättigt balettpass, dansade typ i 2 timmar, coh koreografin är rätt så jobbig på tåspets!
Bild från förra vintern lite utanför Jokkmokk
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0