good credit

God morgon, sitter och lysnar på min favvoritlista på Spotify, den betår av Maria Mena och Veronica Maggio, älskar Marias nya album, har lysnat sönder hennes gamla låtar en aning.. ;) Maria Mena – Viktoria
Ångrar lite i dag att jag inte stretschade i går efter föreställningen, har lite så där småvärk överallt, men tod en timmas dusch i stället, helt klart värt!
Nu ska jag äta lite frukost och sen är det NP i Engelska, så extremt nervös, tror att Engelska är mitt svagaste ämne i skolan, nåt som bara inte har satt sig.. mn hoppas på att det kommer gå bra iaf!
Här kommer lite mer bilder från igår, tog dem på genrepet, finns dock inga bilder på våran grupp, då det var jag som fotade... ;) (y)
Puss och kram! <3

Kommentarer
Postat av: Mela

Vad grym du är på att fota Liv!

2011-11-19 @ 12:33:08
URL: http://flygerivinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0