Nostalgi

Kikar lite på bilder. Det är så kul att fota, vill bara hänga upp allihop på mina väggar, så att de där små underbara ögonblicken som gör livet så värt att leva finns där för att påminna mig hela tiden. Det är mycket som går fel, men varför väljer folk att fastna i det? Det är ju som vilket annat ögonblick som helst. Det är derför jag alltid vill fota de där vackra ögonblicken som är ovärdeliga, som man alltid vill komma ihåg. Som att fånga en känsla på bild, och kunna ta fram den bilden och känslan för en stund.
Som sagt var är jag lite sjuk just nu, och det är det är galet hur taggad jag är på att dansa! bara det jag ville säga för nu. Puss och hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0