up och ned

...trotts att mycket är bra käns det inte bra. Inte i denna stund, vill inte vara här på denna plats just nu, vill inte sitta i en tom lägenhet, jobbar hela tiden på att göra den mysig, och nu är det väl lite bättre, har satt i glödlampor i alla före detta ofungerade lampor och låter dem va på dygnet runt, låter musiken stå på dygnet runt, är det så här det ska va kanske, eller är jag så mesig. Men ändå hellre ensam, är förvirrad.
Mitt huvud svämmar över av saker att tänka på, det tar aldrig slut, och tankarna försvinner inte, kunde inte koncentrera mig ordentligt på dansen för att det inte försvann ur mitt huvud, inte på matten, eller engelskan heller, och där tog det inte slut, blev tvungen att läsa en as svår text inför hela klassen på engelska och det lät förgälvigt. duger inte till nåt, alla måste tycka jag är så himla dålig, föröker med det spelar ingen roll längre
vill kunna lägga mig i min säng i kväll utan dessa tankar
vill ha dem jag älskar här nu, och flumma runt, vill bli älskad tillbaka och kunna ge lika mycket som jag tar

Kommentarer
Postat av: Mela

Du är bäst Liv! Alltid! Saknar dig <3

2011-11-29 @ 08:01:51
URL: http://flygerivinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0