3...2...1

Good morgon på er! I dag är det en massa dans och väntan som gäller. Vid tio ska jag iväg och och repa lite på konsert och kongress, sen vid elva gäller det att ta sig till skolan för att gå på den enda lektionen jag inte fick ledigt ifrån, sen vid halv två är det tillbaka på konsert och kongress igen för att repa till tyo nio ikväll... så missar troligen streeten.. :(  men jag ska ha det så kul iaf, och ska vist även ta hand om 40 små bagare... (y) känns bra!
Hade balett till typ åtta igår så var inte hemma så mycket då heller, men efterråt drog jag hem till charlott och råkade sedan få med henne hit, där hor råkade somna (y)
Meen... nu ska jag locka mitt hår!
Puss och kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0