bara i smyg

I dag skulle 2 av mina kusiner ha kommit hit och fikar efter att jag hade varit och dansat, men en av dem blev sjuk så det sluta med att jag sitter här ensam och äter min nybakta kladdkaka sjäv och dricker mitt nyinköpta te.
Men det var kul på dansen iaf. Först hade jag lite balett och det gick riktigt bra i dag, fick lite beröm för ovanlihetens skull..  och sen var det utveklingssamtal på streeten, tycker själv att det var kul att höra lite vad hon tänkte om mig när jag dansa osv. När de andra var nere och prata med Emma dansade vill loss i studion, lite nostalgi när vi körde igenom en massa gamla koreogrfier. :p
Är lite pepp på i morgon, är balettsugen och i morgon ska jag dansa en massa balett :)
är nu inne på min tredje kopp te, vet inte om det är bra, men men...
Fotade Emelie och Rufus lite igår i smyg, smyg papparazzin som jag har blivit kallad...
Är så glad att det var just Emelie som fick rollen som Clara, men man kan ju inte låta bli att vara lite avundsjuk... är lite avundsjuk i smyg, men bara i smyg, för att jag är mest glad! <3
Många kramar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0