dansa

Vaknade just, så ska straxt hoppa in i duschen för att sen väntar en fullspäckad dag! Nu på morgonen ska jag ha mina två barndansgrupper, vilket ska bli jättekul! Det känns så bra i år, har bara två hitills och är så skönt för just nu är det bara kul, när jag hade så många förra terminen blev det bara som en börda.
Den här helgen är det okså nåt som heter "City art Link" i Linköping som är typ en kulturfestival då det händer en massa roliga saker här. Jag var med och dansade i en flashmob på gränden i går som var invigningen av hela grejen, sen i dag ska jag vara med och dansa på biblioteket vid klockan ett tror jag.. vi ska dansa på bikvagner, under bord, på receprionen, under bokhyllor.... ja lite överallt. Det ska bli jättekul!
Sen i eftermiddag vid tre är det en workshop jag ska gå på, lite hip hop/Jazz, ska bli askul, har hört att killen som håller i det är jätteduktig!
Här får ni se hur flashmoben blev i går :)
Puss och kram så får ni ha en så bra Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0