happiness

Hemma från skolan och stan, har varit och tittat på min drömjacka igen... det är en vinröd fjällräven jacka, så himla fin! Och min dröm kommer att bli sann, ska köpa den på onsdag! :D
Åh, så himla underbart!
Men i alla fall, i dag fick vi dansa med klackar och det var så himla kul! Tycker faktiskt att det gick riktigt bra, är lite stolt över mig själv.. ;) hihi ville bara dansa mera!
I kväll är det Balett och sen street som gäller, askul! Men måste bara säga också att min nya tröja har kommit! åh lycka! var i brevlådan nu när jag kom hem :D
åh helt lycklig, detta blev just en riktigt bra dag! Nu ska jag äta god mat också, men förstska den lagas så hej svejs ;)
Puss och hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0