I will make you see

God morgon, kom ut ur duschen för en stund sen, sitter nu och lysnar på lite härlig musik och dricker lite te. I dag är det Matteprov som gäller i skolan, lite nervös men tror ändå att det kommer gå bra. Vifår hoppas på det iaf ;) Det ser ut att bli riktigt fint väder ute i dag och det gllas! Ska kanske ta med kameran, vill fota men är rädd att jag inte kommer att ha tid.. "/ Har ett stort No prov på fredag som jag verkligen inte är förberädd på, sen i eftermiddag har jag 2 danspass.. Detta lär bli en intensiv dag.
Det börjar bli kallt ute nu, måste hitta nån fin mössa! Är lite ledsen då jag har tappat bort både min favoritmössa och halsduk.. inte kul!
Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fin Liv! Just sayin' :)

2011-10-12 @ 23:50:17
Postat av: Nils-Mikael

Namnet kom inte med? Fail där. Hade varit awesome att träffa dig nån gång! kram / Nils-Mikael från konfan

2011-10-12 @ 23:55:12
Postat av: Pablo Nutti

Underbara foton på dig Liv! :D

2011-10-17 @ 17:05:17
URL: http://pabbeawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0