it is never as it seems

God morgon, gade det jätemysigt i gårkväll! Vi klädde ut oss jättefint och måste erkänna att jag tycker att jag tog priset och vann mest ambegiösaste utkädnaden! Var spöke och skulle se dammig ut så Karin typ hällde mjöl över mig... (y) Skulle vilja säga att jag blev en degklump när jag duscha sen, hade låtit lite coolt.. ;) men icke, mjölet var typ borta efter 4:e omgången med schampo.
Om en timma ska jag iväg och dansa lite tema, är ganska så trött men det ska nog gå bra. Sen ska jag iväg och mysa lite med Aida, och ikväll är det workshop som gäller, har dock lite ont i halsen så vi får se om jag är med och dandar, om inte har jag planer på att smita in och titta på! hhihi :p
Känner mig lite som denna låt i dag Owl City
Puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0