Just me

Fint vädet ute i dag igen, men skulle ha blivit mycket gladare om det hade legat lite snö på backen också... Det har ju böejat komma på lite håll uppe i norr men vill också ha snö! Älskat vintern och älskar sedember... Så mysigt med Lucia, jul, belysningen ute, och lovet förstårs... ;) Få åka till Jmk och åka skidor och slalom, nej nu vill jag ha snö! och en vinterjacka... hehe, gick omkring i typ regnjackan hela vintern förra året bara för att jag inte hitta någon jacka jag gilla... haha, smart tjej! Men är i vanliga fall inte så himla frusen av mig, om man har ett regält understäl så överlever man nog det mesta.
Nu ska jag till skolan som startar med liute balett och sn No-prov :s ni får hålla tummarna för mig, känner att det kommer att handla om lite tur denna gång, att det kommer frågor jag har pluggat mycket på.. ;)
Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0