scary

Haft en lite jobbig natt, föst kunde jag inte somna, sen när jag väl hade somnas hör jag någon som står och skriken efter nån Nadja halv fyra på natten utanför mitt fönster, och efter det hör jag någon står och ryker en massa i dörren in till trapphuser, alltså jag var så himla rädd att jag inte viste vart jag skulle ta vägen, men till sist slutade det och på nåt undligt vänster somnade jag om. Men hur som hälst, jag lever och är inte mördad av nån läskig kille som har försökt ta sig in till detta hus i natt... ;) heh
I dag har jag balett vid två tiden, men innan dess ska jag vist iväg till någt "danscenter" och dansa afrikansk dans till trummor, ska bli kul!
Har slut på brös henna, överväger att baka scones, hej svejs :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0