good night

Var kvar till halv sju i skolan i dag! Vi sluta kring halv fyra, men var tvungen att va kvar och koreografera, så det fick bli min eftermiddags sysla i dag, tanken var att jag skulle ha dansat lite balett för Cecilia men prioriterade jobb... vilket var kanske lika bra, har nu halva planeringen för min vuxengrupp klar! :)
Hade tänkt att ta hela morgondagen till att planera resten och även lite till mina barngrupper också :p
I dag hade vi lite flummigt temaintro i skolan som jag inte blev mycket klokare efter! "/ Fatta typ ingenting, fick inte veta grupper eller något. Men vi ska i alla fall göra en dansfilm som nästa tema på ca 8 min, hoppas på mer info efter morgondagen... :)
I morgon väntas en modernlektion för Sophia och sen lite narurkunskap, sen blir det till att koreografera för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0